Stel een vraag via whatsapp

Garantie & klachten

Stel een vraag via whatsapp

Garantie & klachten

Nederlands product met uitstekende service

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op al onze artikelen geven wij 3 jaar volledige garantie.

Daarnaast geven wij op producten voor huishoudelijk gebruik 90 dagen “niet-goed-geld-terug” garantie. Dit geldt alleen voor Calconditioners die door particulieren via deze website zijn gekocht. Andere verkopers of websites kunnen afwijkende garantietermijnen hanteren.

Laat het ons weten

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van een gebrek hierover een melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Contact

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Geef je klacht eerst aan ons door via de telefoon of door te mailen naar info@kalkaanslag.nl. Klachten nemen wij uiterst serieus en worden altijd door ons opgelost. Ben je ontevreden over de afhandeling van jouw klacht? Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze mail wordt 16 uur per dag in de gaten gehouden en zo snel mogelijk beantwoord. De kortste route is via ons contactformulier. Gaat het om een eerdere levering, vermeld dan altijd een bestelnummer of postcode en huisnummer.
Mail je liever vanuit een eigen mailprogramma. klik dan hier: info@kalkaanslag.nl. Bellen kan natuurlijk ook. Bezoek je ons via een mobiele telefoon dan kunt je dit telefoonnummer aantikken: +31 (0)24 7110309 Bereikbaarheid: telefonisch op werkdagen van 9.00-17.00 uur. E-mail wordt doorgaans ook ‘s avonds en in het weekend beantwoord. Lees eventueel ook informatie over levertijd en retour sturen.
Snelle levering met PostNL veilig betalen met ideal